Jak nakupovat

Nákup

Princip nákupu je jednoduchý.

  • Nejdříve si vyberte produkt, o který máte zájem.
  • Zboží, které chcete koupit, musíte nejdříve vložit do košíku. Učiníte tak jednoduše kliknutím na tlačítko „vložit do košíku“, které je umístěno u každého produktu nebo prostřednictvím vyskakovacího okna po vložení produktu do košíku, kdy můžete přejít do košíku prostřednictvím tlačítka „přejít do košíku“ nebo pokračovat v nákupu prostřednictvím tlačítka „pokračovat v nákupu“. Stav košíku a jeho obsah můžete kdykoliv snadno zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který je umístěn na každé stránce nahoře.
  • Poté, co si vyberete vše, co chcete zakoupit, přejděte k samotné objednávce. Kliknete na symbol Košíku vpravo nahoře. V „Souhrnu“ vidíte obsah Vašeho košíku. Můžete přejít „k pokladně“ nebo se vrátit k nákupu. Pokud zvolíte „k pokladně“, dostanete se na „dopravu a platbu“.  Vyplníte kontaktní údaje, doručovací adresu, platbu a způsob dopravy.  Dále se dostanete na „kontrolu objednávky“. Nákup dokončíte tlačítkem „Odeslat objednávku“.

Doprava a způsoby platby

Zboží zasíláme pomocí přepravní služby PPL, Zásilkovna, Messenger a prostřednictvím Osobní dopravy. Cena poštovného za balík s obsahem 1 - 8 lahví je 169 Kč s DPH. U objednávek nad 2 000 Kč vč. DPH je poštovné zdarma. V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:

  • Platba kartou
  • Dobírka (+ 39 Kč)
  • Hotově (při osobním dodání v Hradci Králové či v Pardubicích)
  • Bezhotovostně platební bránou
  • Bezhotovostně prostřednictvím platebního systému
  • Bezhotovostně převodem na účet č. 2901390447/2010, vedený u společnosti Vegget CZ s.r.o.

Cena u jednotlivé přepravy:

  • PPL – 169 Kč
  • Zásilkovna - 120 Kč
  • Messenger - 149 Kč
  • Osobní doprava – 50 Kč

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do  7   dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající  Vegget CZ s.r.o. je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej buď v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo jako součást zásilky.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Reklamace a záruka

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

  • Práva a odpovědnosti za vady se řídí ustanoveními Občanského zákoníku.
  • Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku.
  • Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace.
  • Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu i s veškerým příslušenstvím. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
  • Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

Výměna a vrácení zboží

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:

  • Práva z odpovědnosti za výměnu a vrácení se řídí ustanoveními Občanského zákoníku
  • Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
  • Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží.
  • Ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího bude zkontrolován jeho stav. Pokud nebude zboží nijak opotřebeno, může si zákazník vybrat libovolnou věc z nabídky www.popler.cz (v případě výměny) či si může vybrat, jakým způsobem mu budou vráceny peníze (bankovním převodem). Pokud si zákazník při výměně vybere zboží s nižší hodnotou, než byla cena vráceného zboží, bude mu rozdíl doplacen. Pokud si naopak vybere zboží s vyšší hodnotou, uhradí rozdíl v ceně zákazník. Pokud zákazník při nákupu původního zboží platil poštovné, při výměně již poštovné neplatí. Vrací se vždy pouze hodnota zboží, nikoliv poštovné. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí vždy zákazník.

Ochrana osobních údajů

Vážíme si Vaší důvěry a chráníme Vaše data před zneužitím. Bezpečnost vašich dat je pro nás důležitá, a věnujeme jí proto maximální pozornost. K důvěrným informacím o Vaší osobě nemá přístup třetí strana - neposkytujeme nikomu Vaše data v žádné podobě. Dodržujeme zákonem stanovené povinnosti a postupy.

  • Souhlas s uložením důvěrných dat do naší databáze dává zákazník prostřednictvím registrace do systému prosecco@popler.cz.
  • Shromažďujeme veškeré objednávky provedené zákazníky. Je to nutné kvůli zajištění dodávek zboží a také reklamacím.

Společnost Vegget CZ, s.r.o. si vyhrazuje právo změny cen, ročníků a adjustáže nabízených vín dle aktuální platné nabídky. Znázorněné medaile a ocenění vín nemusí být součástí láhve.

Pokračováním potvrzuji, že jsem starší 18 let.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.